just let me say one thing...i've hade enough

okej vi kör lite dissa,kissa,piska,risa saker nu.

1. tjat.
Seriöst jag blir galen när mamma och pappa tjatar och upprepar och tror att man är nå fucktard som inte förstått första gången. Och speciellt, när man samtidigt håller på med något de tjatat om och fortsätter tjata om något annat under tiden. då slå de fan slint uppe i mina små hjärnceller.
eller sånna här frågor, vem var det? vars ska du? varför då? men vem är det då? jaha vars är det? NEIN DANKE

2. att ingen verkar orka.
okej alltså..jag älskar att vara me alla ursvikare och grilla osv det kan jag inte neka till. men jag hatar att jag är den enda som orkar försöka dra ihop saker med alla. well, gut att nån gör det.
men det tar sjuhelvetens mke energi att måsta dra lasset åt alla. suger att ingen annan försöker

3. ''kavajmodet''
seriöst, ouch mina ögon. jag står inte ut med kavajerna.
behöver inte säga mer än att jag tycker att det ser belivermoget och tantigt ut.but that's me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0