just wanna find an easier way

är pretty död idag. trött och sliten.
började dagen med orientering, då till slut regnet började ösa ner och jag funderade varför gud straffar en varje dag haha, emo thoughts sådär på morgonkvisten i skogen.
sen spanska prov som gick ok, känner ändå att jag hinner med i no och engelska utan problem nu and i'm praying att det inte blir mer jobb nu.

var ändå skönt att börja dagen med en rush från skogen. lugnt plus frisk luft som rensa morgonmoset som alltid kleta runt i hjärnan när man är nyvaken.

nu ska jag iaf på stan med elvira en kortsväng, jag fryser, bussen kommer vara jävla styvnipple kall och det är skitväder ute. även om jag trivs när de är grått ute så hatar jag att de ska blåsa och regna oxå.
emodepp


HAHA vadå mobbad
observera pappa björn in the background :]:]:]:]
sommar 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0