LOL INLÄGG

finally kan ja börja slänga in bilder igen eftersom jag just kom till papi.
Hej förresten, sitter nu som en gigantus grisus (nån sorts latin i guess) i min datorstol och borde egentligen klä på mej nåt vettigt men kommer fram till att jag inte orkar.
Ikväll blir det urs me alla hoes och de blir nog jetekuöl.

Igår,valborgs, jag finner inte något bra ord för det egentligen. Spelade som älgskit i innebandyn och vi förlorade allt, inte ett enda mål fick vi håva in. Men vi försökte och jag tro ärligt inte det är så stora odds att vinna utan avbytare mot lag där typ alla spelar innebandy. mjae, och ida li hade nåt med armen så de sög ju en idiots röv oxå.

Men well, vi stod och frös i lotteriet sen dryga vi ute och till sist drog vi och grilla vid lågstadiet. Det va ju typ höjdpunkten på kvällen. Det blev ännu roligare när jag emma magda och maria tog kisspaus och drog bakom ett hur och uträttade våra behov. nej inte så kul egentligen kanske, men de va roligt HAEH
ni kanske inte ville veta men mahah k

orka seriöst hoj

Kommentarer
Postat av: emma

hahah garvar typ fortfarande vid tanken :d

2010-05-01 @ 18:27:19
URL: http://nothinglikeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0