obeskrivligt tagen som om jag låg på marken och blev slagen

vi ha fan bakat oss till döds nu, barley alive.
är sjukt trött på att vara vaken och nu sitt ja här och steks ihjäl av nån anledning, det är svinvarmt verkligen
typ halvdags att dra sej och låta drömmarna sköta resten men ja orka typ int.
idag hade jag och nadja lite emotional time i grupprummet och jag anta båda sympati deppade för den andra hah
oh well, just nu är de ändå fight forward

på onsdag ska vi lira brännboll, fuck va kul verkligen. okej nu rinn tadkrämen nerför käften och nu droppa depå benet sexy.
och nu fick ja hicka oxå heöh
hejdå



fucked up att min skalle oxå känns som jelly just nu.
obetydlig dynga som mosar runt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0