så jävligt alone

alltså, i'm alone hemma. Så värdelöst, sitter typ här och saknar mamma haha. Och hon är ute somewhere, vet inte vars hon svarar inte på juppinallen. Blir liiiiite mörkrädd av nå random reason. Önska fan att nån va här iaf.
Ikväll grillade vi, va massor. Hoegang, och jag gillar dom alla. Pinnbröd ftw
Jag makkie och magda hade egen allsång fast ingen kunde låtarna och mina fötter är kallare än sahara,ganska logiskt oxå. Fan va ensam jag känner mej, helt sjukt. Brukar älska att vara ensam hemma men nu nej. Va glad hela kvällen men blev lite deppig nu,säkert därför jag inte vill vara själv. Skulle egtnligen sova hos elvira men de skulle david oxå, och dela säng med paret blir liksom inte rätt nånstans

hello alone typ alltså, ska borsta genom håret,ta bort sminket och sova. Och försöka ignorera alla ljud jag börja höra överallt nu bara för att ja är själv och klockan är tolv. hah nu få ja gemej
stort tack till nadja ikväll som fattade precis,älskar dej!

nu blire msn och duntofflor på, står inte ut att frysa och vara ensam på samma gång. fan
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0