stan me ma ma maria

jag känner mej faktist nästan helt obelastad för en gångs skull. förra veckan va jag nära till flännen hur mke plugg de ha varit.

-ikväll ska jag plugga spanska till provet imorron
-läsa igenom kemin


and that's it, helt jävla underbart. hinner träffa kompisar lots of kvällar eftersom både spanskan och kemin görs bort idag.

well, nu ska jag packa ihop mej sen dra på stan med maria. ska shoppa nå nya kläder som får hälsa på min garderob och konkurrera (stavning?) ut allt annat fult bajs där inne. Sen ska jag städa verkstan och dra in lite förlorade pengar. Känner mej sjukt bra idag vettefan, unbreakable som sagt

så, nu ska jag gitta
bespara hatet och peace in (y)


snyggare har jag känt mej HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0