you've been the only thing that's right in all i've done

är så himla trött på allt. regn, slut energi, jävligt i skolan, inget är som förr.
nej sant, inget är som förr. skolan är inte detsamma och personerna är de som förändrats mest av allt.
är åt helvete att verkligen ingenting påminner om hur det brukade vara, syns inte en liten glimt nånstans från hur det brukade vara. hur vi brukade vara. augusti,september,oktober,november,december,januari.
6 månader, den bästa tiden i mitt liv!


haloween i oktober
då varje dag för mej fortfarande var att kasta sig in i ett vilt äventyr
jag visste aldrig vad som skulle hända
vilket håll vinden skulle blåsa mej.
men ren lycka, det kände jag varje dag jag vaknade..


Kommentarer
Postat av: amanda

SV: ja skulle vara skitroligt:D

2010-05-25 @ 21:30:37
URL: http://saricamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0