bussresa from hell

satan har aldrig varit med om en sån här vidrig bussresa.
stodd upp mitt i smeten av irriterande barn en vrålande buss shaffis och barnvagnar. Måste ha varit minst 20+ i bussen och där stod jag alltså med en väska som vägde bly, mössa, uggs och vinterjackan som tål typ nordpols väder. nådigt varmt hej.
sen börja en bebis skrika jävla öronbedövande och konstant, så folk började hålla för öronen och oja sig så det blev ett sorl av rent helvete där inne.
sen funkade inte min plinga så jag fick typ klättra upp i nåns knä för att nå en annan
har nästan itne varit så lycklig i hela mitt liv som när jag klev av och såg bussen åka iväg mot sitt förbannade öde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0