i wanna bom bang bang with you

lyssnar på musik som får mej att vilja dansa jävel!

aja sitter hos pappa. jag och joel har firat honom idag eftersom ha nfyller år imorron. grattis pappa!

gårkvällen va helt awesome, så fort killarna drog för att tugga fifa drog jag linda elvira och rebecca på egna äventyr och de va kung. thank u bruds!
kändes lite ruttet att dra halv 11 igår men jag hade kul hemma med joel också, vi såg låt den rätte komma in, oh hello flashbacks, och spelade tv spel inpå småtimmarna och låg och garvade till en bok.

om ca en timma ska vi på grease musikalen på skellefte kraft arena sen ut och äta nånstans.
tro det här också blir en kung kväll, dock missa jag träning och det känns surt.
well ikväll är jag open för allt, nån som vill göra nåt senare? HÖR AV ER







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0