ah vi kör igen

 

- att kunna samarbeta
tycker det funkar helt wünderbart med jag julia frida och agnes på mediakunskapen.
vi kände inte varann alls nästan när vi blev ihop parade men det gå verkligen skitbra och vi kommer överens.
hur sweet är inte det? thumbs up

- oväntade komplimanger
iofs, vem gillar inte det liksom? Men idag fick jag flera fina komplimanger om min blogg. Blir så fantastiskt glad ska ni veta!

- partymusik
lyssnar på det nu, då, imorron, ikväll. i princip hela tiden för att boosta humöret.
speciellt på morgonen då man är trött, sur och ful som en gammal socka.
knäpper igång musiken på mobilen, börjar sjunga och köra ofagra moves sen är morgonen räddad!

 

- skitsnackare
ge er, behövs egentligen inte fler ord än så.
man behöver inte snacka, speciellt inte om dem man inte känner.
bli oskön stämning och allt som flyger upp måste landa igen så det man säger kommer alltid fram med andra ord.
och vem pallar dålig stämning egentligen right?

-att inte ta tag i saker
liksom, man vill något så mycket men inget händer? ingen gör något åt det? WHY?!?!
ger inte speciellt mycket att vilja, önska och sakna utan att försöka göra förändring.

-min fnasiga bush som ska föreställa hår
jag vill också ha långt, tjockt avundsvärt hår?
orka inte springa runt med mitt tunna fladdriga förbannade kycklingfjun på skallen.
tro jag ska slå ett slag för att färga det och se om det gör någon skillnad.
kanske jag blir mindre little chicken lik då?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0