smeka och piska


- vädret just nu

det är awesome, ger oss många värdefulla minuter på kullen.

- träningen
komemr bli fit, kommer ha roligt. kommer svettas mängder, kommer bli kung

-röda naglar
ingen förklaring behövs. Borde alltid hyllas



- alldeles för tysta människor
i'm goin nuts. blir frustrerad när folk inte vågar säga ett smack.
visserligen är dom förmodligen bara blyga, men det blir så drygt.
Till slut orkar man inte bjuda på samtalsämnen när någon bara viskar fram ''mm'' och jo'' på det.

- att vara vilse i skolan
glömde min väska i ett studiorum idag. tror ni jag hittade tillbaks dit? hm njet
virrade runt , kände paniken bryta ut och till sist visste jag inte vägen tillbaks till skåpet när jag väl hittade väskan. värt

Kommentarer
Postat av: CISSI

SV Den där bilden var inte ful, kolla vad Rebecka www.annaorebecka.blogg.se la upp för bild på mig .. assnygg hehe ..

2010-09-07 @ 20:27:58
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0