bodaborg


en fräsch kväll tidigt i vintras, usch ja mej

Efter ca 5 timmar på bodaborg klarade jag och mitt järngäng 13 banor av 14. Svetten lackade, vårt uttryck ''ah fyfaan'' kom till användning mer än hälsosamt och vi har blåmärken överallt. Det va en förjävla bra dag iaf. Ha haft så himla kul. Sen fick ju musklerna världens omgång, speciellt eftersom jag och amanda avrundade med att gå hem till moröhöjden efteråt.

Just nu sitter jag i nallebrallor, fultröja och tjocksockar. Har jätteont i magen och är så ful så jag vågar knappt titta mig i spegeln. Tro jag ska tvätta bort det lilla smink jag har kvar, hacka upp en ananas och sen ligga och vila framför en film ett tag. Sen blir det plugg och träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0