GOING INSANE

Saker jag är förbannat less på nu:

-att bita på tummarna så dom blir alldeles såriga och äckliga
-sura jävlar på bussen som puttas
-att gå skola
-att det alltid känns som att jag går runt och väntar på ingenting
-att stressa, hela dan varje dag
-att MÅSTA göra saker man fan inte vill
-att ha kort mongo hår som vägrar växa
-att lyssna på folk som tror de vet nåt
-all musik jag har på spotify
-att vilja så mycket men bara kunna åstadkomma en bråkdel av det
-att höra på onödigt tjat
-att jag är hungrig och godissugen
-att aldrig kunna känna mig helt avslappnad
-att alla dagar ser exakt likadana ut

Fyfan, nu är jag trött på det här. Världen, snälla, låt mig bara va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0