new day, but where's the possibilities?

I'm tired.
I'm tired.
I'm tired.
I've tried...


Jag är så trött och slapp. Orkar inte gå upp, så ligger nu med pappas laptop och käkar chirre under täcket. Känns inte helt fel, men inser att detta inte håller i längden. Funderar på att hoppa i ett bad sen dra mig ner på schtaen och köpa ett par jeans så jag blir lite klad. Ikväll ha jag inte en susning om vad som blir, men nåt ryktas det om. Brudar, hör av er. Blir inge av att sitta på röven och ruttna ikväll right?

Gårkvällen spenderades hos ida i myckle med massa girls. Vi åt en näst intill oätlig middag, sjöng singstar, myspratade och som vanligt avslutas snacket med nåt spårat. Det var jättetrevligt, tack ♥


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-04-02 @ 12:56:50
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0