U N D E R B A R T

Där kände jag att.......wait for it..wait for it.... nä skoja ba, men där kände jag att jag blev klar med svenskahelvetet. Inskickat och klart nu och idag ha vi betat av engelskaläxa, matteprov, kneg i verkstan osv. Det sista jag ska göra nu är att träna lite muntligt inför imorron på spanskan och packa badkläder, inga probs. Det enda jag ha misslyckats fatalt med idag är träningen som jag inte kände att jag hade tid att fara på, och därmed gjorde jag nicke förbannad för att det va sista dan man kunde hämta ut tvättmedels skiten vi ska sälja. ops, too bad. Och mamam sa när ja satte mig vid köksbordet att jag såg rätt härjad ut. Well.. i bet.

Men vet ni, den här veckan ha fan varit doomed. Men nu ha jag inte mycket kvar och sen är det viva la lov. Fyfan så välförtjänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0