And i'm electric

Ångest. Ångeeeeest. Skolan.. kill me, slowly.
Det absolut sjukaste är att jag hellre vill stiga upp och packa mig iväg till förbannade kågesågen. Där vinner jag iaf pengar på att vara. I skolan får man? Ja kunskap. Och kunskap är pengar. Men det känns ändå fett mycket jobbigare av nån anledning. Känner sjukaste hatkärleken man kan känna till det som var mitt sommarjobb. Kommer verkligen sakna:
- alla klagomål
- att slita jävel i spöregn
- arbetsledaren förbannade upprepningar
- lunchnaparna
- napen under containern
- de jag jobbade med
- jens oändliga tjat om volvo
- att skratta så tårarna sprutade när vi städade fikarummet och fann mycket otrevliga saker
- att mobba erik
- att slippa fixa sig
- att känna musklerna krampa efter en heldags släpande av virke

- att hoppa på trucken eller traktorn och åka runt området hehe
Nä detta är sjukt, inte fan trodde jag att jag skulle sakna dedär. Men well, har inte tid att sitta och älta. Måste sluta med detta och börja sova typ NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0