Så snurra min jord igen

Helg. Heeeelg. HELG FÖR I HELVETE. Hur underbart?
Efter en riktigt plågsam vecka på sågen har jag nu helg, är slut, har så ont i fötterna och ryggen att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Har feta blåmärken överallt och skrapsår över hela armarna. Och psyket är verkligen inte helt stabilt. Men, och då ett mycket stort men, jag lever. Och jag känner hur mitt bankkonto sväller sig fett. Det är värt det.

Idag
har jag jobbat på hyvleriet hela dagen och även konkat brädor och åkt traktor haha. Vilket lantis jobb det låter som. Men jag gillar hur det låter!

Ikväll mina vänner åker jag till idas stuga med ida, hind och amanda. Blir mys, grillning, bad och chirre. Som sagt, HELG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0