Umeå


Hind på bussen hem observera what the fuck benen
Idag har pengar flygit sin kos. Kom hem från umeå med mycket nytt och fint. Hittade äntligen precis rätt i läppstiftdjungeln och haffade ett varmt hallonrosa. Det har även käkats twice på ronald mcdonalds crib. Har varit en riktigt bra dag innehållande mycket skratt.

Nu ska jag göra mig i ordning mentalt för skolan.. Eller nä, måste förbereda min utsida också eftersom det är nåt fel på mitt ansikte idag. Fattar inte. Det är rödflammigt, knöligt, sneda ögon osv. Nämen bäst jag sätter igång, annars får jag se ut såhär imorron också och nein danke.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som du har haft en hammershark-dag när du skriver "sneda ögon"



hahah.. irl garv

2011-08-25 @ 23:15:26
URL: http://hhhind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0