....................

Åh, jag längtar till nyårs. Att få vara finklädd och sminka, smörja in och fixa sig till fulländning. Tror det kommer bli en jättebra kväll och som amanda skrev i sin blogg, det ser allt ljusare ut för oss. Planerna låter mighty fine i mina öron och jag får vara med kalaspinglorna jag älskar. Sen är det ju snart jul och på lördag är det julfest på klubben. Jag älskar den här tiden på året och jag ser framemot både jul och nyår.

Dock finns det så många saker som "grämer mig" och jag vill bara skaka av mig allt för att kunna slappna av och njuta. Bara glida med i livet och liksom vara den jag vill vara, den jag vet att jag är egentligen bakom all feghet. För fyfan vad fegheten har satt käppar i hjulet för mig. Gud vad jag har förstört en hel massa saker för mig själv. Är sinnessjuk less på det och jag vet att jag måste sluta vara så jävla fjantig men kan ändå inte skärpa mig. Herregud kan man kanske duscha bort alla dessa jobbiga saker och få dem att försvinna ner i avloppet med all annan skit? En enkel sak värd att testa känner jag. Bry orkar inte, är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0