Houston.. we have ha problem.

Jag har allvarliga och väldigt dryga problem. ↓↓

1. Jag har ingen nyårs klänning
2. Jag har ingen önskelista att dela med mig av till mamma och pappa
3. Jag har ingen tid till att köpa julklappar
4. Jag är sjukt jävla ful och måste vistas i stan för allmänheten i en och en halv timme
5. Jag lider klädnöd (tycker inte mamma)
6. Jag är stressad över att nyårsplanerna är näst intill obefintliga
7. Jag orkar aldrig stiga upp och fixa mig längre tar mig upp 10 min innan bussen går varje dag
8. Jag är en tragisk liten jävel som borde begravas så jag slutar förstöra för mina kompizar som faktiskt skulle ha vänner om de inte umgicks med mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0