Sänk dina vita vingar


Jullistan står på och jag och pappa har pyntat granen till fulländning. Under den ligger mina 3 paket fina och väldigt buckliga paket till pappa. Först försökte pappa sig på någon sorts ordning när vi började pynta granen när jag var i färd att slänga upp allt vi hade på den. Såhär lät det då:
Pappa: Nej! Vänta! Jag tycker vi ska anväda det här lite finare glittret..
Jag: (Lyssnar inte och hugger tag i allt glitter)
Pappa: (Uppgiven och less) ÄH, VI TAR ALLT IHOP! HELA RUBBET!

Och så blev det, det är 90% glitter, och 10% gran. Kanske inte ser ut så på bilden, men i verkligheten.. då ni! Ska han aldrig lära sig att jag får som jag vill haha? Jag har även sprungit och strött tomtar och glitter och ljus lite överallt. Och nu sitter jag och dricker rädda barnen glögg som smakar riktigt bra och myser i min juliga, röda stickade tröja. Ska tyvärr bege mig ut i snöovädret snart.. Fy tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0