Santa claus is coming to town


Gammal kvalitetsbild!!!!
Det är sjukt mysigt hemma nu eftersom jag och mamma har gått berserkagång med pyntet. Det är tända ljus, tomtar, nötter, julgodis och krubbor uppslängda överallt och jag älskar det! Igår gjorde vi knäck, krispchoklad godis och idag ryktas det om pepparkaksbak. Jag har förresten feta problem med min önskalista tamigfan. Måste ta en dag och springa på stan för att hitta saker jag kan tänkas vilja ha. Men nu far jag till kopparhallen med hind för att se någon match och sen ska jag med mamma på julmarknad.

Tyvärr tar även det mysiga slut och jag måste räkna matte tills jag stupar. Nä det går rätt bra med matten, men måste ändå smida medans järnet är varmt så att säga om ja gska klara provet. No time for this, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0