Utvärdering av 2011 (snattade av Elvira)

Har 2011 varit bra? Väldigt varierande, på senaste tiden, ja.

Höll du några av dina nyårs löften? Haha nej.

Tror du 2012 kommer bli lika bra? Förhoppningsvis mycket, mycket bättre.

Har du förlorat någon kompis detta år? Skulle man säkert kunna säga.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och annat tjafs.

Finns det någonting du ångrar med 2011? Alla chanser jag inte tog (som vanligt).

Blev du kär i år? Nej, crushade väl, men kär? Nja.

De bästa nya människorna du träffade? Öh vet inte.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Körde bil, åkte till stockholm och såg in flames och en hel radda annat.
Dog någon som stod dig nära?
Nej.
Vilka länder besökte du?
Grekland.
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Lots of stuff, nämen, massa saker verkligen.
Vad var din största framgång 2011?
MVG i psykologi skulle jag tro.
Fick du sparken under 2011? Naj.

Största misstaget? Hemlis för er, tyvärr.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk, ja, skadat mig? Njae inte annat än småsår och bruices.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, verkligen.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Väldigt svårt att säga, gladare tror jag faktiskt.
Hur tillbringade du julen? Först hos pappa sedan hos mamma med julmys.

Favoritprogram på TV? Naaathing.
Favorit serie? Pretty little liars.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hahaha så kanske man kan se det!

Bästa boken du läste i år? Sankta psyko kanske, eller hungerspelen trilogin.
Största musikaliska upptäckten? Vet fan inte alltså, in flames var ju med mig förra året också så.. Men kanske LMFAO.s partymusik skulle kunna ta sig in här.
Något du önskade dig och fick? Fick typ allt jag ville ha.
Något du önskade dig men inte fick? Inget smyckesskrin för min del, hade behövt det dock.
Årets bästa film? Tricky one.. Sista Harry Potter filmen står högt iallafall!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Öh.. hängde hemma tror jag. Träffade Abbe, Zacke och Karro.
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Hell yeah.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Först helt kaotisk sedan bättre. Ser ut som alla andra typ.
Vad fick dig att må bra? Mina vänner, stockholm, grekland, in flames, julklappar osv hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0