hela livet var en katastrof



Dagens klädsel:
jeans, tigers tröja och kängor
Dagens smink: foundation, mascara, eyeliner, ögonbrynspenna
Dagens frisyr: utsläppt med lite plattångslockar som försöker se fina ut
Dagens händelse:
pg säger: JOSEFIN HÅLLER DU PÅ OCH SMSAR?!
jag säger: ehh nä jag facebookar? hehe
Dagens låt: who's that chick- rihanna och david guetta
Dagens planer: klara skoldagen, plugga, jobba
Dagens saknad: sena sommarkvällar på berget med ursvikarna
Dagens dummaste: jag
Dagens sjuka: emelie får vara den sjuka
Dagens födointag: frulle, sen blire lätteliplätt plättar till lunch
Dagens roligaste: att jag fick vg på typografiprov helvetet
Dagens favorit: sova
Dagens godis: smörkola something
Dagens humör: trött, men typ okej
Dagens mening: '' hur gammal är din farmor?'' ''vad anser du om citrusfrukter?''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0