nej


kan.inte.koncentrera.mig
Det är stökigt i hela mitt rum, jag har ont i ryggen och tankarna stör mig så jag håller på att hoppa ut genom fönstret i rent vansinne när jag försöker plugga. Känner mig precis som på bilden, utan undantag.

Vaknade imorse av att emma ringde och då kände jag mig ändå relativt utvilad, sen sov jag ett tag till och hade då en sån galen dröm som drog musten ur mig helt, var helt matt när jag vaknade. Kändes som att jag inte sovit alls, och det har suttit i hela dagen. Skulle bara behöva få sova, nu på en gång. Men typografin då? Tror jag krälar i säng istället. Det få gå som det gå imorron på provet, för ärligt, jag prioriterar inte läran om uppkomsten av våra bokstäver och vad som kännetecknar de olika typsnitten särskilt högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0