shadow of the day

nu ska jag lova mig någonting in public så alla kan se det. Annars bryter jag allt jag lovar mig själv i tysthet i vanliga fall. Men nu kör vi:

inom en snar framtid ska jag

•införskaffa en ny kamerasladd så jag kan lägga in annat än cambilder och weheartit
•sy mitt löshår, klippa och färga det brunt
•göra någon form av förändring på mig själv, jag ser så medelmåttig ut nu, tråkig.
•hitta någon som kan styra upp ny design i bloggen.
•göra en månadsbudget lista, åker ju för bövelen till rhodos om 3 månader
•träna på att bli mer soft som människa och inte oroa mig så mycket för utseende, prestationer och dylikt.

Kommentarer
Postat av: elvira

sv, jaaa dampa som vi gör always!

2011-02-10 @ 19:27:32
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0