SATANS JÄVLA FÖRBANNADE HELVETE

jag känner för att klaga just nu. Och eftersom jag är en handelskraftig kvinna som gör det jag säger att jag ska göra så ska jag göra det.. tricky den där meningen blev alltså.

Livet må ju vara allt bra härligt ändå en söndagskväll som denna. Nej, jag vill dö. Reasons?

- träningsvärk i hela fucking kroppen så jag knappt kan stå.
- huvudvärk deluxe, får yrsel när jag sätter mig upp.
- ont i halsen, den är svullen och både äta och dricka smärtar.
- feber, förmodar jag, eftersom jag fryser men kroppen är jättevarm.
- det är söndag.
- det är skola imorron.
- jag har some sort of nackspärr.


Visst, jag överdramatierar det mesta just nu och tycker så synd om mig själv som man möjligen kan. Men herregud vad förväntas jag göra? Senast igår på dagen frågade pappa om inte jag känt mig nåt krasslig på senaste tiden och jag svarade lugnt att nej, absolut inte. Jag har ett killer immunförsvar. Sen blir det såhär idag. Well i guess att det är i just precis detta läge man ska använda ordspråket, peppar peppar ta i trä.
Jag vill inte vara sjuk första skoldan och halka efter dirrmode, jag vill inte vara sjuk första taekwondo träningen efter jul, jag vill inte. VILL INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0