SOVA

Den här dagen har varit skit. Va jävla trött imorse och emma sa direkt att jag såg hög ut. Kunde knappt hålla mig upprätt. Allt har varit irriterande, jag fattar inte, men dagen sög verkligen skabbig råttsvans. Så fort jag kom innanför dörren idag dök jag i mjukisbyxor, myströja, tjocksockar, snörde ihop håret i en cancertofs och drack litervis med vatten. Sitter för tillfället och trycker mandariner och kiwi, nyttig och sund som jag ju faktiskt är. (försöker sona mitt tidigare brott att äta chips med att skriva detta) Ikväll ska jag om möjligt snygga till mig, och fara på träning. Ha jävligt ont i huvudet så ska dyka ner i sängen ett tag nu. hade

jag just nu, ärligt, vilken babe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0