Jag vet, du vet vad som måste ske nu.


hehehehe
Idag har jag helvetes mycket att göra. Väckaren ringde inte så det hela började åt skogen. Nu ha jag packat, städat och plockat ur dismaskinen. Ska snart skynda ner till stan för att möta upp hind vid älven och sen måste jag lämna igen alla hyrfilmer och köra till ursviken. Efter det blir det att läna igen ytterligare en film på OK. Sen ska jag äta och ringa ihop alla och till sist släpa ved upp till lilla kåge för en redig ursviken grillning. Har till råga på allt bränt mig överallt i ansiktet så läpparna ser silikonpumpade ut och mitt nylel är rödare än djävulen. Seriöst, det kan mycket väl hända att jag svimmar innan dagen är slut. Hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0