Motherfuckin' pimp

Dagen har spenderats hemma med joel och filip. Ha spelat poker hela jävla dagen och jag ha lekt dem i det. Är förövrigt jävla dålig i det och spelar helt utan taktik men whatever, vinst som vinst. Hursomhelst är jag är på awesome jävla humör. Ska snart träffa några ladies och käka tillsammans igen sen gitta vi till stads ikväll igen.

Förresten glömde jag tacka för den kungliga presenten jag fick av girlsen igår, looooooove it brudar. Se bild nedan, ett glas, en pokal, en stekande prydnad. Möjligheterna är oändliga med den haha!
(passande att 50 cent-pimp låten började just i min spotify-lista!)

Kommentarer
Postat av: elvira

tack josse jag kan bajspacka dig om du vill:(

2011-07-02 @ 19:04:15
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0