Pysslar med jeansshortsen.

Har inte bloggat på nästan en vecka. Så blir det när man ha varit hos morsan med en dator som man helst skulle vilja släpa ut och slå sönder med ett baseball trä. Hårt. Men, för att undvika att det ska hända håller jag mig långt ifrån den.


Ha jobbat, solat och pysslat lite med mina nya jeansshorts. Köpte alltså ett par för 100 spänn på gina, ganska basic och tråkiga. Så håller nu på att sätta nitar på hela bakfickan, se bild ovan, kände att jag blev tvungen att publicera den ytterligare en gång. Det är ju så jävulskt snyggt!!! Dock kommer det itne bli lika delicious som på bilden... men något liknande. Sen håller jag på med slitningen också, går lös med pappas sandpapper hehe. Det är roligt, men sannerligen ett evighetsgöra av rang! Ni får se när dom är klara iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0