Stadsfesten

Har varit en trevlig kväll på stadsfesten. Har nu invigt alla karuseller utom batman som jag sparat speciellt för oss alla imorron kväll och fyfan så kul vi kommer ha. Vi börjar iaf kvällen med frasseskäk hos mig innan vi drar ner, kommer bli kung. Känns som at tdet är imorron stadsfesten börjar på allvar eftersom vi då kommer köpa åkband och gå lös på riktigt.

Fick iaf nödrycka ut och hämta min bror i stan som var lite rund under fötterna. Tog till och med med mig jacka och överdragsbyxor åt honom för att jag minns att jag bara såg honom ha shorts och tshirt tidigare. Well nu är han hemma i tryggt förvar (sängen) och jag ska bege mig mot min egen. Imorron väntar en solig dag som jag nog kommer spendera med Joel. Sen stadsfesten på kvällen som sagt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0