Happiness on a high level


bild lånad av vera
Om jag skulle fråga mig själv just nu, är jag lycklig? Ja, då skulle jag svara att jag inte varit såhär lycklig på länge. Att jag inte mått som jag gör nu på länge. Det är helt Veras och Karros förtjänst. Vilken kväll alltså.. Klockan är över 2 och jag är inte trött alls. Bara sprudlande. Kom just hem efter en kväll fullpackad med glädje och roligheter. Vi har dansat, sjungit för full hals, pratat om allt, tagit nattdopp, gjort upp en tattig brasa vid vattnet, moppat stan runt, käkat på frasses, åkt den livsfarliga snurrgrejen utanför mig och fallit av, moppat till norrhammars lekpark, och som avslutning på denna jävla underbara kväll åkte alla 3 på linbanan skrikandes av skratt och panik.

Det är precis såna här kvällar man vill ha fler av. Spontanitet. Och en massa foton som minne. Varför man inte gör sånt här oftare kan man ju fråga sig. Nu ska jag nog gå och lägga mig iallafall. Massa bilder kommer sen, trust me.
Tack för kvällen ladies, love u both
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0