poppin' champagne, livin' my life

Klockan är 9 och japp, jag är vaken. Vad fan då för, undrar jag.. Är trött och det är skitjobbigt att vara vaken egentligen men tänkte passa på att få mig lite sol innan jag drar till stan och jobbar.

Gårkvällen var riktigt jävla trevlig. Var ju hos Linnea med ett stort, glatt gäng från klassen. Så vi åt tillsammans, spelade stafettkubb och hade det hur trevligt som helst. Sen gick vi till stan och jag drog till elias. Hade verkligen en fin avslutningskväll. Kommer nog lite lånade bilder in i bloggen sen oxå.

Idag blir det som sagt jobb, sen fara till bersan och äta glass med elvira. Sen ikväll drar jag till urs för att grilla med de gamla hederliga folket! Kommer bli nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0