Sen när blev du nyttig?

Har gjort en riktigt strong grej just. Pappa hällde upp ett glas läsk åt mig men jag gick och hällde tillbaka det i flaskan och fyllde ett glas vatten med äppelcider vinäger istället. Försöker hålla mig till godsaker såsom chirre, godis, kladdkaka och annat jag stenälskar på helgen. Fast läsk dricker jag inte alls nästan så egentligen kanske det inte var så starkt jobbat av mig. Jag brukar aldrig vara nyttig, orkar inte, kan inte, vet inte hur man gör. Men nu försöker jag lite iaf, äter inte vitt bröd alls längre, tar mindre kolhydrater (pasta, potatis, ris) till maten och istället mer grönsaker och kött och dricker mer vatten än vanligt. Samt 50 situps per dag och lite rövträning haha. Det är en början. Känns bra.

Hur som helst så blir det en lugn kväll. Ska nog träna lite, ta ett bad, ha lite spa med ansiktsmask och så och lägga mig i tid som omväxling istället. Känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0