norpade av amanda

1. Är du singel? jaraaa

2. Är du lycklig? lycklig.. nej, det är fel ordval, men nöjd och belåten
3. Är du uttråkad? nope
4. Är du ledsen? absolut inte, skrattar ju fan
5. Är du italienare? inte så mycket
6. Är du gravid? bli inge av
7. Är du full? ne
8. Är du en cooling? haha tönt
9. Är du från Irland? nja
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? har aldrig varit

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? det gör jag eftersom jag upplevt det
2. Har du nånsin blivit sårad? jodå
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? tro mig, det sker
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste fyra veckorna? no, sysslar inte me sånt
6. Har du haft en hemlig beundrare? vilken valnöts fråga
7. Är du kär? nej
8. Vill du gifta dig i framtiden? njae, eller vad tusan vet jag om det nu?

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? ingen kärlek utan lust haha?
2. Hår eller ögon? båda
3. Katt eller hund? kisse
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? båda
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cokeeeee
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? båda i supouse
8. Pengar eller lycka? lycka, definitivt. Men pengar är ganska mycket lycka för mig.
9. Dag eller natt? natt/ kväll
10. MSN eller mobil? mobben

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nope
2. Brutit ett ben? najje
3. Gjort nåt du ångrar? antagligen
4. Hoppat Bungee Jump? njet
5. Ljugit för någon du tycker om? har hänt
6. Ätit en hel tårta? no
7. Gjort bort dig offentligt? haha..ja och inte bara en gång
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja ett litet tag
9. Gråtit när ett husdjur dog? ha nog aldrig hänt, men när vi lämnade bort katterna flänna jag
10. Velat försvinna? eh ja


Skit
Vad såg du på tv sist? simpsons
Vems blogg läste du sist? amandas
Vad åt du sist? äppelpäppel
Vem pratade du med sist? amanda
Vad sa du? jag fick idag (internt nowadays)
Vem ringde du sist? amanda
Vem messade du sist? amanda haha vilket tjat
Vad läste du sist? jävla retard
Vem pussade du sist? jadu
Vem kramde du sist? kan det ha varit ida dahlqvist?
Vem bjöd du sist på något? marshmallows åt alla
Vad köpte du sist? loka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0