uhn tss uhn tss uhn tss baby

bonjour, (ser ut som en drugdealer nedanför)


Imorse komme jag hem vid 4 efter att ha sett film med amanda, ida, vera och zacke. Det var trångt, varmt, slagsmål, mycket klagomål, dåliga filmer, spilld läsk och chipssmulor all over the bed. Men jag tyckte det var, på det hela taget, en trevlig, ganska oväntad kväll.

Idag blev jag uppsliten a las 11, vilket betyder att jag=trött. Vaknade iaf till solens strålar och pappas tjutande om värmen som i mina morgontrötta öron mest lät som en dammsugare i behov av service. Sen gick jag och fikade med amanda och hind på waynes där halva skelleftes befolkning bestämt sig för att hänga. Sen traskade vi runt ett tag på stan sen drog jag hem.

Ikväll blir det träning och sen madrassåkning i urs eller vitberget. Kommer bli fett jävla kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0