what to do


ja det kan man fråga sig, kanske när jag orkar försöka bli lite fresh haha.
things jag borde göra ikväll/imorron:

• sola
• bomba min mage med situps och min rygg med rygglyft
• färga håret
• småklippa topparna
• hårinpackning
• ånga nyllet
• köpa ett par jeans som sitter som en smäck för 400, känner inte att jag har råd.. men tamejfan nåt ska man ju ha på benen?
• helkroppspeeling
• dränka mig i hudlotion
• fixa naglarna och nagelbanden
• plocka ögonbrynen
• whitecleana tänderna och peela läpparna

Typ en makeover, just nu känner jag mig bara dassig, tråkig och helt i brist på utstrålning haha. Inte så go me andra ord. Skulle verkligen må prima av denna behandling. Är ful och äcklig, dags att skotta upp mig ur lergropen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0