you're like a happypill


 Vi är fortfarande på väg, har bytt riktning igen. Men vi vet inte vars denna resa kommer stanna.
Uhh jag är så trött. Så förbannat urbankat trött. Kändes som att jag inte sovit en blund när jag vaknade. Men jag är ändå på ganska bra humör. Idag sluta vi galet sent sen blire att dra till stan och se om det gå att fixa ett nytt simkort på en gång, behöver det verkligen, så jag kan ha lite kontakt med omvärlden även om det blir med min gamla skruttmobil. Ska sedan fortsätta letandet ett bra tag till och sen, hittas inte xperian, så blir det att köpa en ny. Inte mycket mer att göra, men jag vägrar ge upp redan.

Ikväll blir det p-lugg, ska skriva lite rapport och göra spanskan. Sen få vi se vad som blir, hoppas fan på nåt kul. Pussar


Kommentarer
Postat av: elvira

let me know när du är i ursviken så kanske vi kan göra nå¨:)

2011-03-28 @ 17:02:21
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0