Fyfaaaaaaaaaaaaaaan

Trodde verkligen undergången var kommen alldeles nyss. Vi hade alltså lyckats fucka upp både tågbiljetterna och inflames biljetterna. Tågbiljetterna var bokade fel dag och vi hade valt utan återbetalning, dessutom hade vi tydligen bokat separata platser som itne var bredvid varandra. Dock tog pappa saken i egna händer när han såg att jag var en millimeter från att börja tjuta, ringde upp SJ och charmade kvinnan i luren så vi får tillbaka varenda öre från våra felbokade biljetter och jag sitter redan nu, en timma senare med de nya biljetterna i händerna. Där vi dessutom får sitta tillsammans med ett bord.

Sedan hade Nadja självklart fått sin hotmail hackad och inte kom hon ihåg lösenet till sitt ticnet konto heller så biljetterna till konserten var utom räckhåll. Som pricken över i kunde hon inte skicka efter ett nytt lösen eftersom mailen inte gick att öppna.Slutade med att jag använde nötkontoret och knäckte lösenordet och kunde skriva ut biljetterna. Så nu sitter allt vi behöver på mitt kylskåp. Fan alltså, är det ens möjligt att kunna misslyckas så fatalt? Och nästa fråga, är det möjligt att ha sån jävla tur sedan?

Kommentarer
Postat av: maria

U GO GIRL!

2011-11-14 @ 21:03:34
URL: http://lillmaadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0