Godnatt

Sjukt slut efter pepparkaksbaket. Ja jag brände alla pepparkakor så de fastnade i plåten och lossnade inte fast jag hackade och slog med stekspadar och skedar, utan jag var tvungen att dunka plåten mot kakelväggen för att de skulle lossna. Det trixades och spilldes väldigt länge i mitt kök innan vi fick ihop vårat rosa dreamhouse.. som sagt, alla skulle bara veta vad som döljde sig bakom. En slaktad gris och en halshuggentomte med blodstänk i snön.. tja, det man inte vet mår man inte dåligt av. Men nu vet ni, så må dåligt.

Vi avrundade kvällen med glögg, ljus, julmusik, julmust och polkagrisstänger och nu ska jag krypa i säng med boken som jag lånade igår i högsta hugg. Sankta psyko heter den och jag kan fan inte vänta tills jag får fortsätta läsa. Imorron blir det julpyntning och julshopping med min padre. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0