I want you to take over control

Har jävligt dåligt med självdiciplin måste jag erkänna. Säger åt mig själv vad jag ska och måste göra, men då skiter jag bara i allt ändå. För att jag vill göra roligare saker. För att jag vill leva. Men nu sen jag komme hem idag har jag haft gott om diciplin! Så gott att jag ska lägga bort allt nu och gå och ta en lång varm dusch istället för jag fryser som en nudist i fjällen. Känns rätt lyxigt med en simpel dusch när man inte gjort annat än plugga sen igårkväll.

Förresten ni får se shoppingen från drömstaden nästa vecka då jag ha kameran. Nu ska jag hålla käften och gå och duscha, mina fingrar börjar kännas som frysta fiskpinnar.

Vill så mycket.
Längtar så mycket.
Snart, snart är det min tur att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0