Champagne showers


Mår så damn bra av dom här bilderna!

Lyssnar på partymusik. Det var längesen jag kände för det nu, utan har bara dunkat mitt vanliga som jag iochförsig älskar högst av allt men.. ibland behövs bara partymusiken i livet, speciellt när jag är glad. Då kommer självklart frågan, är jag glad nu? Ja, jag vet inte, men jag har städat och dammsugat som jag lovade mig själv, och jag har pluggat. Det känns bra när man lovar sig själv saker och håller dem. Grovrensningen av garderob och lådor ska jag göra någon annan dag. För jag gillar verkligen att fixa när jag tycker livet är lite tungt. Ska snart ut och övningsköra. Idag får jag saker gjort. Idag mår jag bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0