I want a ticket to anywhere.

Är på så dåligt humör. Är trött och sliten, fryser och inget blir som jag vill. Känner mig så jäkla ostabil just nu. Känner mig glad, men sen är det som att jag har haft en gladmask utan att vara medveten om det själv och så faller den av och jag blir helt odräglig att ha och göra med. Just för att jag blir så slut på allt och börjar storgrina för ingenting. Det värsta är att jag verkligen tror att jag är på grymt bra humör, men kan jag verkligen vara det när jag nästa sekund blir så low? Äh jag vet inte. Jag vill bara vara glad och njuta av helgen.

Ikväll blir det tjejerna iaf, vet inte vad vi ska göra ioch jag känner typ inte för någonting heller. Men det blir nog bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0