Sexy me

Sitter och sjunger ''sexy and I know it''. Det borde jag inte göra, det har jag verkligen ingen rätt till för jag är så ful just nu så till och med uteliggarna skulle slita sitt hår av att se mig. En hel inavlad familj av röda pimples har bosatt sig i min panna och sitter där och gottar sig. Och mina ögonbryn börjar likna en vildvuxen peruk. Som grädden på moset har jag extra röd och stor näsa á la rudolf pga förkylningen och mitt hår dryper av så mycket flott att jag skulle kunna göra ett utmärglat afrikabarn till ett fetto på nolltid. Det här är inte bra..

Det finns ingen enklare utväg, jag måste dö. Tycker innerligt synd om mina medmänniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0