Tired of running around in circles

Svar till amanda: men OM han är;)

Vilken seg helg, har legat och dött framför filmer, umgåtts hemma med familjen och ätit glass (för sexpackets skull) hela helgen. Ändå gången jag lämnade huset var för att fara på hockeyn. Känns konstigt att inte ha träffat vänner alls, men samtidigt har det varit skönt. Har aldrig varit såhär slut efter en skolvecka så jag har tagit igen sömn och vilat, dock är jag lika trött fortfarande men. Till veckan hoppas jag på lite mindre plugg än förra veckan iaf, ska börja på novellen nu och sen måste jag verkligen räkna matte. Vad ska jag säga? Here we go again..

Lägger nog in bilder på fredagens shopping senare, om jag hinner och orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0