You change my whole life, dont know what you're doing to me

Update:

-Lyssnar på superhuman- keri hilson, chris brown. Den är lite fin.
-Har jobbat och rensat garderoben, känner mig förjävla duktig.
-Ha bestämt med maja imorron kväll, och med nadja på fredag. Jävla längesen jag träffade dem båda.
-Har sett ut två superfina linnen på bikbok, ett av dom ska få ingå i min garderob imorrn.
-Har äntligen lyckats lägga av ett par carlingsjeans.
-Har insett hur jävla lite jag vill måsta gå på stan igen imorron. Men ibland behövs det.
-Ska vara med på simningen med spmj:arna och SPID:arna imorrn, starkt av mig!
-Har tagit initiativ jag inte har ork till idag
-Har insett hur mycket jag saknar något som kanske egentligen inte fanns. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0