I feel like a sand (så torr som jag är)

BLOGGTORKA AV RANG
Jag vet. Jag vet att bloggen suger. Har inget att skriva om, min kamera orkar jag aldrig fota med= bildlösa inlägg som är så torra att det knastrar om det, jag kämpar med skoldagarna= har inget kul att skriva om, på helgerna är det oftast full rulle= jag hinner inte skriva.

Nej, nåt måste hända. Det är lite för dött och samma sak hela tiden. Allt resulterar i att jag inte har något att skriva om, oviktigt eller viktigt. Få se om jag lägger ner det här med att försöka uppdatera tills jag har något att, ja just updatea om. För just nu, gosh, snurrar verkligen jorden längre? Isåfall kan jag inte känna det. Alltid samma sak, aldrig något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0