Bom bom pow


Arkivbild tror jag? Jaja.
Svar till Linda:
Haha det är Elviras! Tror hon köpte korset som en enskild berlock på glitter för typ 60-70 spänn kanske, och en krok till för typ max en femma. Billigt och bra med andra ord, dock var det ju rätt längesen hon köpte korset men tror jag sett nåt liknande på glitter nyligen, så du kan ju spinka där!

Hej bloggen, som är så fantastisk tråkig just nu. Så rörig, så händelselös. Helt sjukt vad jag är otagg på att överhuvudtaget hålla igång den här, men ska försöka ändå. Nu framöver väntar mycket plugg och träning. Ni hlrde rätt, pappa ska köpa mig mitt gymkort om ca en halvtimme. ÄNTLIGEN. Men med andra ord blir det inte mycket tid över för bloggen, men ska göra mitt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0