spa

Först måste jag bara tacka människorna i min omgivning, för just nu är ni som bäst och säger så mycket fint. Kanske därför jag är så positiv just nu. Nu är jag definitionen av fräsch! Har duschat och rakat benen så de känns som silkeslena spiror, haft hårinpackning, klippt topparna, skrubbat och smörjt in mig, plockat ögonbrynen, filat och smörjt in fötterna i olja, dränkt alla torra partier i mitt ansikte med världens fetaste hudkräm och snart ska jag iväg till amanda för lite brun utan solning eftersom jag är likblek. Ja, ni förstår, jag orkar aldrig vara såhär noga med mitt utseende, men någon gång ska även jag skämma bort mig själv! Känns underbart just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0